Saturday 6 December 2014

Giveaway: HOP CADOURI DE CRACIUN!(Christmas Presents blog hop)



De-a lungul timpului am starans o gramada de semne de carte, coperti, magneti si carti din diferite concursuri... Am strans atat de multe incat nu mai am loc unde sa le pun :D Asa ca atunci cand am vazut concursul organizat de Bibliophile Mystery am stiut ca trebuie sa ma alatur!
Over the time I won a lot of bookmarks, magnets, book covers, books AKA sawg :D I have so many that I ran out of place where to keep them! So when I saw the blog hop organized by Bibliophile Mystery I knew I had to participate. 

Vor fi 5 castigatori! There will be 5 winners!

Voi avea un concurs cu premii pt Romania si unul international.
I'll have a giveaway for Romanians and one with international prizes.

Premiile/The prize(s)
Exclusiv Romania, deschis si international daca vreti sa platiti transportul/Romania only, open international as well if you want to pay shipping: Puteti alege premiile 1, 2, 3 sau 2 din cartile de la 4-7/You can choose either 1, 2, 3 or 2 of the books from 4-7
1. setul Gossip Girl [limba/language: RO]-Young Adult
2. hardcover-ul Orasul de Cenusa[limba/language: RO]-Young Adult
3. Metamorphosis+Ambrosia by Erin Noelle[limba/language: EN]-New Adult; signed
4. Secrets of a Wedding Night by Valerie Bowman[limba/language: EN]-Adult; signed
5. When You Dare by Lori Foster[limba/language: EN]-Adult; signed
6. Release by Beth Kery[limba/language: EN]-Adult
7. Primal Law by J.D. Tyler[limba/language: EN]-Adult; signed

SWAG: unele sunt semnate/some are signed
Daca aveti un autor preferat si eu am obiecte promotionale de la el/ea sa imi ziceti./If you have an author you wish you had SWAG from, and it's featured below, tell me and I'll send them to you.
Historical Romance
Contemporary Romance
Erotic Romance
Paranormal Romance and Urban Fantasy(1)

Paranormal Romance and Urban Fantasy(2)
Reguli/Rules
Toate intrarile castigatorilor vor fi verificate./All the winners' entries will be verified. 
Castigatorii vor fi descalificati daca falsifica intrari./The winners will be disqualified if they cheat any entry.
Castigatorii vor fi anuntati pe email la 3 zile(maxim) de la terminarea concursului./The winners will be emailed in maximum 3 days after the giveaway ends. 
Castigatorii vor avea 48h ore sa raspunda la email, sau un alt castigator va fi ales./The winners will have 48 hours to respond to the email or another winner will be chosen.
Concursul este sponsorizat de mine, cu exceptia cardului Starbucks care este de la Heather Fleener./I sponsor the giveaway, with the exception of the Starbucks card which came from Heather Fleener.
Nu sunt responsabila de pierderea coletului de posta./I'm not responsible if the package is lost in the mail. 


The Raflecopters
Pentru Romania(daca nu vreti sa platiti transport)/Romania ONLY(if you don't want to pay for shipping)

Pt Toata Lumea/For Everyone
primul castigator va primi swag si un card de $5 la Starbucks(US and Canada)/1st winner will get swag and a $5 gift card to Starbucks(US and Canada)
al 2lea si al 3lea castigatori vor primi swag/ 2nd and 3rd winners will get an envelope of swag
a Rafflecopter giveaway


HOP ON!


39 comments:

  1. De Craciun vreau sa primesc multe multe carti :)

    ReplyDelete
  2. Ce Mos bogat ar trebui sa avem :)

    ReplyDelete
  3. As vrea sa primesc carti, multe, multe carti. Chiar daca am o multime de carti necitite, eu tot carti vreau. :D

    ReplyDelete
  4. De Crăciun, vreau să primesc mai mult timp. Nu știu dacă e scump sau nu, dar am mare nevoie de el :D Și ciocolată. Și cărți. ^_^ Mulțumim pentru concurs!

    ReplyDelete
  5. As vrea multe carti.

    ReplyDelete
  6. Imi doresc sa primesc de Craciun multe carti si ciocolata, si daca s-ar putea sa fiu alaturi de cei dragi, ar fi perfect...

    ReplyDelete
  7. Mi-ar placea sa castig Orasul de cenusa, sa imi completez seria.

    ReplyDelete
  8. Serafincean Laura7 December 2014 at 11:15

    De Craciun as dori sa o vad si sa o strang in brate pe fetita mea, care este plecata in Anglia.

    ReplyDelete
  9. De Crăciun aș vrea să primesc... zâmbete din partea celorlalți!

    ReplyDelete
  10. Si eu, in special cele de pe wish list :D

    ReplyDelete
  11. Esperanza Garcia Gailliard-Élz7 December 2014 at 19:59

    I would love to get a new smartphone for Christmas!

    ReplyDelete
  12. De Craciun mi-ar placea sa primesc in special carti.

    ReplyDelete
  13. Multumesc frumos :)

    ReplyDelete
  14. Mi-au placut primele 2 sezoane din serial, cartile nu le-am citit :) Sper sa le primesti

    ReplyDelete
  15. Cornelia Cornelia12 December 2014 at 05:10

    Mi-as dori cartiiiiii , multe multe multe carti!

    ReplyDelete
  16. MI-as dori un e-reader sau o tableta sau carti

    ReplyDelete
  17. De Craciun, pe langa carti, imi doresc multa liniste si pace; timp de doua saptamani nu mai vreau sa vad niciun caiet de matematica.

    ReplyDelete
  18. De craciun vreau sa primesc Jocurile Foamei (Cartile :D )

    ReplyDelete
  19. De Craciun as vrea sa primesc multe carti.

    ReplyDelete
  20. Singura data cand zic asta: mi-au placut mai mult filmele :D

    ReplyDelete
  21. Bertha Stefania Zidaru24 December 2014 at 13:58

    De Craciun , am nevoie de mai multe carti.Am cam ramas in urma cu cateva serii.Si mi-as dori multa ciocolata, si bineinteles , sanatate pentru cei dragi. Sarbatori fericite!

    ReplyDelete
  22. De Craciun as vrea sa primesc orice carte de John Green, Jane Austen, Haruki Murakami sau Carlos Ruiz Zafon.

    ReplyDelete
  23. Cialma Alexandru Raul24 December 2014 at 21:21

    De Craciun as vrea sa primesc o bratara fitness.

    ReplyDelete